دانلود نرم افزار کیبورد حرفه ای با زبان فارسی GO Keyboard
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 18:22
نویسنده : SOLTAN

در این مطلب از سایت اتیش دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با نسخه جدید نرم افزار قدرتمند GO Keyboard آشنا کنیم. GO Keyboard نام ابزاری قدرتمند جهت حرفه ای سازی کیبوردهای آندرویدی و افزایش سرعت تایپ با آنان است که امکاناتی جدید و کاربردی را با صفحه کلید دستگاه های شما اضافه می کند. شما می توانید ظاهر کیبوردرا از میان ۱۰۰ پوسته مختلف متناسب با سلیقه ی خود انتخاب کنید و آنان را بر روی بیش از ۴۰ زبان مختلف از جمله زبان شیرین فارسی اعمال کنید. این نرم افزار در عین زیبایی بسیار هوشمند است ، به گونه ای که رتبه سوم را از دسته Utilities در مارکت آندروید از سوی بیش از ۵۰ میلیون کاربر به خود اختصاص داده است. امیدواریم لذت ببرید.

 

GO Keyboard2

 

دانلود

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۴٫۵ مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود، اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت تایپ, تایپ کردن سریع در گوشی, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار فارسی, دانلود نرم افزار کاربری, دانلود نرم افزار کیبرد, زبان فارسی, سایت نرم افزاری اندروید, صفحه کلید فارسی برای اندروید, نرم افزار تایپ سریع در اندروید, نرم افزار صفحه کلید مخصوص اندروید, نرم افزار کیبورد برای اندروید, کیبورد فارسی ویژه سیستم اندروید,